Tuesday, May 18, 2021

Jaga Umat-Mu

Do = F
4/4

  3   5   3   2 | 2   5   3   2 | 1   3   1   ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss7 | 6 . . 0 |
1.  Sung guh   sung  guh    ku     per     ca      ya,     Ye     sus     Tu     han    ku,
2.  Sa     ya      srah  kan    lah     di       ri       ku,     de     ngan   su     ka      lah,
3.  O,     Tu      han   ku,    tri       ma     ka     sih,     bri    bu       ka     li       lah,
4.  Bi     ar       hi      dup   bi       ar       ma    ti,       Sa     ya       te      tap    lah,

  4   6   4   3 | 2   4   2   1 | s7   2   s6   2 | sh5 . sssssssssssss5 . |
1.  Dan  na       ma    Mu    yang  mu    li        a,       ja      ga       u      mat     Mu.
2.  Tu    han     Ye     sus     ku     per    ca       ya,     ja      ga       u      mat     Mu.
3.  Buat pem    bri    an      Roh   yang su       ci,      O      Ha      le     lu        ya.
4.  I       kut      Tu    han    yang  A      ba       di,      Dan  se       la      mat     lah.

     K  O  O  R  :
  3   5   3   2 | 1  .  .  0 | 1   3   1   s7 | s6 . . 0 |
    Ja      ga       u       mat    Mu,                         Ja      ga      u        mat    Mu.

  s5   1   3   5 | 7   6   5   d3 | 1   6   3   2 | 1 . . 0 _
    Tu      han    Ye     sus    'ku      per    ca      ya,      ja      ga      u        mat   Mu. 

No comments:

Post a Comment